A tanácskozáson szó volt többek között a különböző generációk között végzett egészségprogramokról és azok eredményeiről, illetve az élelmiszer-fogyasztásban és -vásárlásban megjelenő digitális technológiákról.
„Evés ésszel vagy ész nélkül. Stratégiák a fogyasztók táplálkozási magatartásának befolyásolására vállalati és közösségi szinten” címmel rendezte meg a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézete a XIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferenciát szerdán a Nagyerdei Stadionban.
A tanácskozás legfontosabb célkitűzése volt egy asztalhoz ültetni az egészségipar szereplőit, a kutatókat, az élelmiszeripar és -kereskedelem képviselőit, a döntéshozókat, a táplálkozással és a gasztronómiával foglalkozó szakembereket. – Közismert tény, hogy az egészségügyi ellátás jelentős részét kitevő krónikus betegségek többsége, és ezzel együtt a leggyakoribb halálokok is, valójában civilizációs betegségek. Az életmód két legfontosabb összetevőjének a táplálkozást és a fizikai aktivitást nevezhetjük. Nem nehéz tehát felismerni, hogy e betegségek elleni küzdelem legegyszerűbb, leghatékonyabb és nyilvánvalóan leggazdaságosabb módja az egészségmegőrzésre, vagyis az egészséges életmódra nevelés és az egészséges életmódban tartás. Itt az ideje, hogy az „egészségkór” is elkezdjen terjedni. Éppen ezért helyezünk nagy hangsúlyt a szűrési rendszer hatékonyságának növelésére és egy korszerű népegészségügyi programra – hívta fel a figyelmet prof. dr. Horváth Ildikó, az egészségügyért felelős államtitkár a megjelentekhez szóló köszöntő levelében.
PÁTZ
Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe TION.ro