Frissítve:

630 000 dollárt költött az amerikai kormány Facebook rajongók vásárlására

630 000 dollárt költött az amerikai kormány Facebook rajongók vásárlására
A nagy lájkversenyből a kormányok sem szeretnének kimaradni. Amerika nem kispályás: 630 000 dollárt szórt el a rajongók megszerzésére 2 év alatt.

hiba beküldése

Biztos, hogy amikor két ország politikusai találkoznak, akkor büszkén mutatják a telón, hogy “nekünk X rajongónk van a Facebookon” – akár egy hagyományos üzleti konferencián. Éppen ezért nagy rajongószámmal rendelkezni kötelező, mert presztízst ad (egyébként önmagában semmi mást).

Szó sincs arról, hogy eddig ne költött volna marketingre az amerikai kormány, de most a büdzsé nagy részét a digitális piacra osztotta és ezzel együtt a Facebookra is. Egy jelentés most két komoly közösségi média kampányt fedett fel, összesen 630 000 dollár értékben (ez nagyjából 137 millió forint). Ezt arra fordították, hogy globális elérésük és magasabb aktivitási szintjük legyen az oldalaknak…“Lájkold Amerikát!”

A rajongók vásárlása egyébként az üzleti életben is komoly vita tárgya, hiszen önmagában még nagyon kevés az, hogy valaki lájkolta az oldalt. Ha ezt egy neki éppen tetsző kép miatt tette és utána soha nem lép kapcsolatba a céggel vagy szervezettel, akkor kár volt akár 1 forintot is fizetni érte. Illetve nagyon érdekes, hogy kormányzati szinten hogyan mérik a ROI-t, valamint egyáltalán mi a cél, mi jelent konverziót? A turisták számának emelkedése? Hogy több hazafi él közöttünk?

A másik dolog amire szintén költöttek ebből a hatalmas büdzséből, az a posztok népszerűsítése, tudniillik a Facebook olyan “jó fej”, hogy nem helyezi ki az üzenetünket minden rajongónk falára automatikusan, ezért már fizetni kell. Viszont amikor megnézték a reklámozott bejegyzések teljesítményét, az eredmény elkeserítő volt: alig pár 100 lájkot vagy megosztást kaptak. Ennél még egy cuki cicás kép is jobban teljesít, költés nélkül is.



További hírek a Multimédia kategóriából
Putyin hatására félmeztelen villámcsődületet hirdetett meg az Instagramon “az orosz Zuckerberg”
Moszkva - A Vlagyimir Putyin orosz elnökről készült félmeztelen szabadságos felvételektől megihletve, [...] tovább »
Okos térkép készült a Debreceni Egyetemről
Debrecen - Az elsősök és az új egyetemi polgárok tájékozódását segítő információs térképet fejlesztettek [...] tovább »
Meghalt egy kínai kamasz, akit internetfüggőség miatt kezeltek
London - Meghalt egy kamasz, akit internetfüggősége miatt kezeltek egy kínai elvonókúrás táborban. tovább »
Egy jó kis trónfosztás készül a mobiltelefonok piacán
Budapest - Az Apple-nek fel kell készülnie arra, hogy csak a világ harmadik legnagyobb telefongyártójaként fogják [...] tovább »
Nyaralás okostelefonnal: más és más női és férfi szemmel…
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza - Kiderült, hogy a nők „okosabban” használják a mobiltelefonjukról elérhető [...] tovább »
Távolítsuk el: meghekkeltek egy bővítményt
Budapest - Igen kedvelt Chrome-bővítmény a Copyfish, ugyanis lehetővé teszi, hogy pdf-ekből, képekből, sőt még [...] tovább »
Még több kategóriábol »

Sporthírek
Ez legyen a legnagyobb tévedése a mátészalkai edzőnek
Mátészalka - Minden korábbi nehézség dacára a Mátészalka elkapta a fonalat a rajton. tovább »
A legjobb ellen kezdik az élvonalat – az edző szerint
Miskolc - Szombaton elstartol a női nagypályás NB I-es labdarúgó-bajnokság, a Diósgyőrrel. tovább »
Vállvetve készül a fehérgyarmati gólkirály is!
Fehérgyarmat - Egy év kényszerpihenőt követően visszatért Szabó Péter, a dobogót célozza meg a Gyarmat. tovább »
Szucsánszki Zita mégis kézilabdázik a következő szezonban
Budapest - Korábbi nyilatkozatával ellentétben mégis csapata, az FTC-Rail Cargo Hungaria rendelkezésére áll a [...] tovább »
Három megyei első osztályú csapat búcsúzott
Szabolcs-Szatmár-Bereg - A labdarúgó Magyar Kupa második selejtező fordulót rendezték, amikor már a tizenhat [...] tovább »
DVTK: Zöld után már pirosban a lányok
Miskolc - Ha úgy adódik, már első éve után feljutna az NB I-be a DVTK. tovább »
Még több kategóriábol »

Login2


Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe TION.ro

Autentificati-va pe TION.ro:




Elfelejtetted a jelszavad?

Comentati pe TION.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Új felhasználó regisztrálása